martes, 19 de febrero de 2013

Cenizas al viento

Llionés
El pasáu branu un incendiu queimóu varios puebros llioneses, cumo Castrocontrigo, Torneros de la Valdería, Tabuyu'l Monte, etc. Güei, pasáu mediu añu, podemos echar una güeyada a toda la palabrería barata que los políticos de la Xunta de Castiella y Llión dixeron; la cousa quedóu neso.

 A parte, saquemos en craro’l valor que tienen las xuntas vecinales que, dende´l Gobiernu Central, quieren suprimir. Esto pémeque ye un craru exemplu de la política actual, tanto nacional como autonómica, concretamente de la Xunta de Castiella y Llión. Xulguen ustedes mesmos. Pruebros con presidentes y alcaldes del PP inda nun pidieron que los terrenos que-ys competen seyan declaraos zona catastrófica, obedeciendo al sou partidu más qu’a los ciudadanos que representan. Nun soi votante del PSOE, nin de UPL, que veyo venir a dalgún, anque estoi seguru de que farían esactamente lo mesmo.




Castellano
El pasado verano un incendio asoló varios pueblos leoneses, como Castrocontrigo, Torneros de la Valdería, Tabuyo del Monte, etc. Hoy, pasado medio año, podemos ver que toda esa palabrería barata que los políticos de la Junta de Castilla y León soltaron por su bocas, se quedó en eso.

A parte, sacamos en claro el valor que tienen las Juntas Vecinales que, desde el Gobierno Central, quieren suprimir. Esto me parece un claro ejemplo de la política actual, tanto nacional como autonómica, concretamente de la Junta de Castilla y León. Juzguen ustedes mismos. Pueblos con presidentes y alcaldes del PP aún no pidieron que los terrenos que le compenten sean declarados zona catrastrófica, obedeciendo al partido más que a los ciudadanos que representan. No soy votante ni del PSOE ni de UPL, que ya veo venir a alguno, estoy seguro que harían exactamente lo mismo.

Aquí tienen el documental, disfruten del lamentable espectáculo:




No hay comentarios: