miércoles, 10 de abril de 2013

III Xornada de patrimoniu L.lingüísticu ya cultural (FACEIRA)

Llionés

L’ASOCIACIÓNCULTURAL FACEIRA ya’l grupu de música folk ḷḷacianiegu TSUNIEGU organizan en Viḷḷablinu (Ḷḷaciana, Ḷḷión) el día 13 d’abril de 2013 la III Xornada de Patrimoniu Ḷḷingüísticu ya Cultural. 

La xornada vai celebrase na sede de la Fundación Sierra Pambley (caḷḷe La Brañina, 13, Viḷḷablinu) ya cuntará con música ḷḷionesa, presentaciones de novadáis editoriales en ḷḷionés ya conferencias de varios espertos del ámbitu universitariu que tratarán sobre la situación socioḷḷingüística ḷḷionesa ya sobre los fondos musicales de la familia Sierra Pambley. 

Asina, el programa d’actos empezará cona presentación de la xornada a las 12:00 horas, ya arréu’l Catedráticu de la Universidá d’Uviéu Xosé Lluis García Arias, ya’l Profesor Xosé Antón González Riaño, de la mesma universidá, falarán sobre la “Situación sociollingüística de Lleón”.

Na sesión de la tarde presentaránse dous ḷḷibros en ḷḷionés: la obra teatral Sentir, y nun sentir sentire, del músicu ya escritor Fran Allegre; ya tamién Mitoloxía popular del reinu de Ḷḷión, de Nicolás Bartolomé Pérez ya ilustráu por Alberto Álvarez Peña, no que se compilan ya estudian los mitos propios de las tierras de Ḷḷión, Zamora ya Salamanca. Asinamesmo, el Profesor de Musicoloxía de la Universidá d’Uviéu, José Ignacio Suárez García impartirá una conferencia titulada “La música na familia Sierra-Pambley ya’l sou entornu: los fondos musicales de la Fundación en Ḷḷión”.

El piechu de la xornada será a cargu del grupu folk TSUNIEGU qu’interprerará un repertoriu de música del país.




Castellano

La ASOCIACIÓN CULTURAL FACEIRA y el grupo de música folk lacianiego TSUNIEGU organizan en Villablino (Laciana, León) el día 13 d’abril de 2013 la III Xornada de Patrimoniu Llingüísticu ya Cultural.

La jornada tendrá lugar en la sede de la Fundación Sierra Pambley (calle La Brañina, 13, Villablino) y contará con música leonesa, presentaciones de novedades editoriales en leonés y conferencias de varios expertos del ámbito universitario que tratarán sobre la situación sociolingüística leonesa y sobre los fondos musicales de la familia Sierra Pambley.

El programa de actos empezará con la presentación de la jornada a las 12:00 horas, y a continuación el catedrático de la Universidad de Oviedo Xosé Lluis García Arias, y el Profesor Xosé Antón González Riaño, de la misma universidad, hablarán sobre la “Situación sociollingüística de Lleón”.

En la sesión de la tarde se presentarán dos libros escritos leonés: la obra teatral "Sentir, y nun sentir sentire", del músico y escritor Fran Allegre; y también "Mitoloxía popular del reinu de L.lión", de Nicolás Bartolomé Pérez e ilustrado por Alberto Álvarez Peña, en el que se compilan y estudian los mitos propios de las tierras de León, Zamora y Salamanca. Así mismo, el Profesor de Musicología de la Universidad de Oviedo, José Ignacio Suárez García impartirá una conferencia titulada “La música na familia Sierra-Pambley ya’l sou entornu: los fondos musicales de la Fundación en L.lión”.

El cierre de la jornada correrá a cargo del grupo TSUNIEGU que interpretará un repertorio de música del país.

No hay comentarios: