jueves, 10 de septiembre de 2009

IV Alcuentru de Cultura del Reinu de Llión

CASTELLANO
Objetivo: Ofrecer en un contexto festivo y celebrativo la posibilidad de que las asociaciones culturales leonesas se encuentren, se conozcan e intercambien información acerca de sus respectivas asociaciones, objetivos, actividades y proyectos.
Destinatarios: Público en general y asociaciones culturales leonesas de cualquier ámbito temático y geográfico que trabajen en la investigación, promoción o desarrollo de la cultura tradicional leonesa, tanto la material como la inmaterial.
Lugar: Astorga, provincia de León.
Fecha: el domingo día 13 de septiembre de 2009. (Domingo más cercano al 15 de septiembre, festividad de la Virgen del Camino, Patrona de la Región Leonesa)


LLIONÉS
Entamáu pula organización cultural La Caleya y cul sofitu del Conceyu d´Estorga ente outros, va a cellebrase´l IV Alcuentru de Cultura nel Reinu de Llión, cul finxu d´ufiertare nun contestu festivu y cellebriegu la posibilidá de que las asociaciones culturales llionesas alcuéntrense conozcanse ya intercambien información alrodiu las suas respeutivas asociaciones, oxetivos, autividaes y proyeutos.
Llugar: Estorga, provincia de Llión.
Data: domingu, setiembre y 13, 2009. (Domingu más abeuráu a setiembre y 15 , festividá de la Virxe del Camín, Patrona de la nuesa Rexón Llionesa)



1 comentario:

Julio Vegas dijo...

Macho, me tienes que hacer unas rutas leonesas que como siempre, hay mas de lo que aparenta a simple vista!